2011. március 10., csütörtök

SZIASZTOK!

SZIASZTOK!!!



Üdvözöllek Titeket a Blogomon! Itt majd egy történetet  olvashattok Leiláról és Jackson Rathboneról. Kicsit szerelmes, kicsit drámai. Na de inkább átadom a terepet szereplőimnek, had meséljék el ők hogy is kezdődött.:):):)












Sziasztok a nevem Jackson Monroe Rathbone, színész kötőjel zenész. Van egy zenekarom a 100MONKEYS. Idén az a megtiszteltetés ért minket, hogy első Európai turnénkon megmutathattuk mit is tudunk igazán a színpadon produkálni. Minden nap új ország, új város, új emberek és legfőképp új nők. Bizony a barátaimmal együtt én is az igazi rockzenészek életét éltem. Nem is tudnám megszámolni hány nőnek okoztam hihetetlen gyönyöröket és törtem össze a szívüket ugyan akkor. A turnénk utolsó előtti állomása Magyarországon egy fesztiválon léptünk fel, és akkor történt.... Megismertem Őt...a leghihetetnebb lányt akit valaha láttam...Azt hiszem azonnal beleszerettem, de sajnos a kötelességeim elszólítottak tőle és egy véletlen balesetnek köszönhetően az utolsó esélyemet is eljátszottam nála.
Vajon összehoz vele a Sors még valaha?








Sziasztok!  A nevem Varga Leila Emma. Két szenvedélyem van a gyerekek és a zenélés. Minden vágyam az volt, hogy egyszer kis iskolásokkal szeretettem meg az igazi zenét. Épp ezért is szociálpedagógiát tanultam Budapesten, azon belül is ének-raj szakon. Ám ezek a tervek mind megdőlni látszottak. Egy nyári napon történt, megismertem egy fantasztikus srácot. Csak egy bibi van vele, a világ másik végén lakik, plusz híres. Így nyilván való nem sok esélyt adhatok a kapcsolatunknak. Bárcsak újra láthatnám, nem engedném el az egyszer biztos!:)
Ám születésnapomon egy nem akármilyen meglepetésre bukkantam a házunkban. Egy levélre. Így hát legjobb barátnőmmel karöltve nyakunkba vettük a világot és elutaztunk Los Angelesbe, hogy megtaláljam a férfit akit egész életemben hiányoltam.






PS. : Megpróbálok hetente frissiteni:) ha nem sikerül Bocsi:)

1 megjegyzés:

  1. szia, na csak annyit szeretnék így elsőre mondani, ha már Jacksonról írsz, akkor utána nézhetnél, hogy mi is a rendes neve:) na gyorsan elolvasom, amiket eddig írtál aztán firkantok egy véleményt

    VálaszTörlés